Descriere
Hannah Claim — pantaloni de înaltă tehnologie din material softshell, care asigură un confort maxim atât în repaus, cât și în timpul sporturilor active. Partea exterioară este impermeabilă și rezistentă la vânt și are o bună rezistență la abraziune. Partea interioară, datorită materialului AFT Double Weave, drenează bine umezeala corpului la suprafață, astfel încât vă veți simți uscat în interior chiar dacă transpirați. Designul tehnic, combinat cu genunchii întăriți, predetermină utilizarea în condiții exterioare solicitante.
Particularități
- Fabricat din material AFT Double Weave, care absoarbe în mod activ umezeala, permițând în același timp aerului să treacă prin el pentru o termoreglare optimă
- Partea exterioară rezistă la deteriorare, iar partea interioară este responsabilă de absorbția umidității.
- Material sigilat pe genunchi
- Fără restricții de mișcare
- Buzunare confortabile
- Rezistent la deteriorare.
Caracteristici
- Material — 90% poliamidă, 10% elastan
- Sezonul - primavară/vară/toamnă
- Aplicare — trekking / drumeții / activități în aer liber / alpinism
- Model - bărbați.
Tehnologie
- AFT Double Weave – este un material funcțional cu un singur strat, cu tehnologie de țesut dublu. Stratul exterior este rezistent la abraziune, impermeabil și protejează împotriva vântului. Stratul interior evacuează rapid umezeala din corp către stratul superior, oferind o respirabilitate excelentă.
Marca
Hannah este un brand internațional specializat în articole de călătorie și îmbrăcăminte sport pentru fiecare sezon. Marca Hannah a fost fondată în Republica Cehă în 1991. Compania a obținut un succes bun pe piața internă datorită politicii sale de înaltă calitate și a prețurilor accesibile pentru fiecare produs.
Încă de la început, compania a început să fabrice produse în conformitate cu standardele internaționale, deoarece a realizat pe deplin importanța unei reputații curate. În acest sens, s-a petrecut mult timp cu selectarea materialelor de calitate, ale căror produse puteau fi caracterizate prin rezistență la uzură și durabilitate, iar unele produse erau, de asemenea, impermeabile. Astăzi, marca nu stă pe loc, catalogul lor este actualizat și extins în mod constant, iar produsele pot fi găsite în întreaga lume.
Atribut