Спасательный жилет — универсальная модель спортивного вида, найдет свое применение в байдарочном спорте, парусном, на яхте и доске. Оптимальный крой и широкая регулировка обеспечивают идеальное прилегание к телу и комфорт во время гребли.
Предлагаемый жилет прочный, обеспечивают свободу движений, имеют отличный дизайн. Простая и надежная система креплений исключает возможность спадания жилета при интенсивном движении или падении.
Использование жилета обеспечит безопасность и придаст уверенность на воде. Комплектация светоотражающими полосами значительно облегчит процесс поиска вдали от прибрежной полосы. Жилет смягчает удар о воду и предохраняет грудную клетку. Не мало важно термоизоляционные свойства жилета, он дополнительно защищает тело от холода и от обдувания ветровым потоком, который ускоряет процесс охлаждения.
Reguli de închiriere
- Rezervarea prealabilă este posibilă numai la magazin (nu se acceptă rezervări prin telefon). Pentru a confirma rezervarea, clientul plătește taxa generală de închiriere pentru o zi. În cazul în care clientul anulează rezervarea echipamentului cu 3 zile înainte de începerea închirierii, suma plătită pentru rezervare nu se ramburseaza.
- Perioada minimă de închiriere este de 3 zile, ziua predării și returnării echipamentului se consideră o zi.
- Plata integrală a chiriei trebuie sa fie efectuată înainte de eliberarea echipamentului.
- Clientul trebuie să lase un depozit de 30% din valoarea echipamentului.
- Echipamentul se ofera in chirie in stare buna: uscat și curat, și trebuie sa fie returnat în aceeași stare. În caz contrar (dacă echipamentul este umed sau murdar), se va aplica o amendă in valoare de o zi de închiriere a echipamentului.
- Clientul impreuna cu unul din consultanti examineaza starea echipamentului și, în cazul în care se constată defecte, poate solicita ca starea echipamentului să fie documentată.
- Clientul este pe deplin responsabil pentru siguranța și integritatea echipamentului închiriat.
- În cazul în care echipamentul este deteriorat în timpul perioadei de închiriere, clientul va rambursa costul pentru reparatie a echipamentului.
- În cazul în care echipamentul nu poate fi reparat sau a fost pierdut, clientul va plăti costul total al echipamentului deteriorat/pierdut.