Прокат Горелки Pinguin Spider

Preț pentru 3 zile
80 mdl

Preț pentru o zi suplimentară
25 mdl

Costul mărfii
500 mdl

Depozit
150 mdl

Прочная и стабильная газовая плитка, которая выдержит большую нагрузку, имеет широкое рассеивание пламени. Изготовлена из нержаве́ющие стали и алюминия. Адаптер позволяет присоединить плитку и к 220г газовому баллончику (стандартно возможно присоединить к 230г и 450г баллончику), не входит в комплектность плитки.

Горелка служит для приготовления пищи в походных условиях. Зачастую использование этого оборудования экономит значительное время на собирание дров и разведение костра для приготовления еды, можно прибегнуть к помощи газовой горелки, которая быстро позволит накрыть стол туристу. Также горелка позволит обогреться в лесу, если у туриста не хватает навыков для разведения костра или спички отсырели.

Reguli de închiriere
  • Rezervarea prealabilă este posibilă numai la magazin (nu se acceptă rezervări prin telefon). Pentru a confirma rezervarea, clientul plătește taxa generală de închiriere pentru o zi. În cazul în care clientul anulează rezervarea echipamentului cu 3 zile înainte de începerea închirierii, suma plătită pentru rezervare nu se ramburseaza.
  • Perioada minimă de închiriere este de 3 zile, ziua predării și returnării echipamentului se consideră o zi.
  • Plata integrală a chiriei trebuie sa fie efectuată înainte de eliberarea echipamentului.
  • Clientul trebuie să lase un depozit de 30% din valoarea echipamentului.
  • Echipamentul se ofera in chirie in stare buna: uscat și curat, și trebuie sa fie returnat în aceeași stare. În caz contrar (dacă echipamentul este umed sau murdar), se va aplica o amendă in valoare de o zi de închiriere a echipamentului.
  • Clientul impreuna cu unul din consultanti examineaza starea echipamentului și, în cazul în care se constată defecte, poate solicita ca starea echipamentului să fie documentată.
  • Clientul este pe deplin responsabil pentru siguranța și integritatea echipamentului închiriat.
  • În cazul în care echipamentul este deteriorat în timpul perioadei de închiriere, clientul va rambursa costul pentru reparatie a echipamentului.
  • În cazul în care echipamentul nu poate fi reparat sau a fost pierdut, clientul va plăti costul total al echipamentului deteriorat/pierdut.